Bouw gezondheidscentrum uitgesteld

Het plan was om met 16 vrijwilligers uit Nederland begin juni af te reizen naar Tibet om daar het gezondheidscentrum te gaan bouwen. Door onvoorziene omstandigheden is dat helaas niet doorgegaan. Alle vluchten, de hotels en de terrein-auto's zijn geannuleerd, en de tent waarin de vrijwilligers zouden overnachten is weer neergehaald. Heel jammer uiteraard maar wat niet kan, kan niet helaas.

Nadat de ergste schok verwerkt was, is er contact geweest met de mensen van Vistaproject in Tibet en zij hebben ons verzekerd dat het centrum wel gebouwd gaat worden, maar dan in juli of augustus. De aannemer is op dit moment hard op zoek naar de juiste bouwvakkers. Dat is weer een lichtpuntje voor alle deelnemers en de mensen die zitten te wachten op een nieuw centrum, het oude staat namelijk op instorten. De fundering is al gelegd.

Het betekent wel dat het hele project duurder gaat worden dan begroot, want het werk van de vrijwilligers was begroot op bijna 20.000 euro, dus dat moeten we uit fondsenwerving nog zien op te halen.

We zouden het geweldig vinden als u daarmee een handje helpt. Ook de mensen in Junyong waar dit gezondheidscentrum gebouwd gaat worden, zijn u daar heel dankbaar voor. Uw donatie kunt u overmaken op IBAN NL87INGB0001230645 van Stichting Rigdzin in Aartswoud.

Heel hartelijk dank!

Elisa Kriek