Nepal

Vlak bij de wereldberoemde stoepa van Buddhanath, Nepal zorgt onze partner All Pervading Helping Others voor doven, blinden en verlamden. Daarnaast geven zij 2 maal per week een maaltijd van rijst met linzen aan de vele dak- en thuislozen in de omgeving. De mensen krijgen een opleiding om kleding voor nonnen en monniken te maken, zo kunnen ze in hun eigen bestaan voorzien.  Meer informatie over onze partner: www.apho.org.np

2017

Een Tibetaanse jonge vrouw heeft een beurs gekregen om toerisme te kunnen studeren.

2015

Na de aardbevingen heeft u massaal gedoneerd, waardoor we nu 20 kinderen die tijdens de ramp wees zijn geworden, hebben kunnen helpen.

2010

Dit jaar is de financiele steun aan APHO Nepal afgebouwd. Ze hebben voldoende donateurs gevonden om hun werk voor gehandicapten en dak- en thuislozen voort te zetten.

2007

Dankzij APHO Nepal, krijgen gehandicapten in Nepal onderdak, voedsel en gezondheidszorg. Wij geven jaarlijks financiele steun.